ГОЛОВНА
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ
Архів ВПС «FLASHPAY»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НОВИЙ ФОРМАТ РАХУНКІВ (IBAN)
ПРО БАНК
КЛІЄНТАМ БАНКУ
ПУБЛІЧНІ ПРОПОЗИЦІЇ БАНКУ
Фізичним особам
Договір поточного рахунку фізичної особи
Договір про надання в користування індивідуального сейфа
Договір строкового банківського вкладу фізичної особи
ПРОПОЗИЦІЯ ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» (ПУБЛІЧНА ОФЕРТА) ЩОДО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ НА ВИКОНАННЯ ПЕРЕКАЗУ КОШТІВ
Тарифи на обслуговування
Юридичним особам/ФОП
Архів
ВАКАНСІЇ
ДЕПОЗИТАРНА УСТАНОВА
НОВИНИ
КОНТАКТИ
Курси валют: Київ, 18.09.2024
Валюта Купівля Продаж НБУ
USD 0.000 0.000 41.4100
EUR 0.000 0.000 46.1250
RUB 0.000 0.000 0.4540
   
Дізнатися більше про ФГВФО ...

ПУБЛІЧНІ ПРОПОЗИЦІЇ БАНКУ - Фізичним особам

Фізичним особам

   Інформацію про перелік банківських послуг, що надаються Банком клієнту, умови і порядок їх надання, вартість, ціну (тарифи, процентні ставки) залежно від виду банківської послуги, порядок їх визначення та сплати, період, протягом якого вони застосовуються та розмір після завершення цього періоду, умови отримання акційної та інших аналогічних за змістом пропозицій, уключаючи термін їх дії, сума (ліміт), на яку(ий) може бути надана банківська послуга (від мінімального розміру до максимального), строк користування нею (ним) (від мінімального значення до максимального), розміщено у відповідному підрозділі розділів «Фізичним особам» та ПС «FLASHPAY» сайту Банку.
   
   Клієнт має право на відмову від договору про надання банківської послуги, якщо таке право передбачене законом. Зокрема, статею 1075 Цивільного кодексу України передбачено, що договір банківського рахунка розривається за заявою клієнта у будь-який час.
   
   Банк, кредитні посередники та треті особи не надають додаткових та супутніх послуг клієнтам.
   
   Банком залучено наступних
комерційних агентів для надання банківських послуг.
   
   Умови договорів/оферти про надання банківських послуг:
   
   -
Розрахунково-касове обслуговування та інші послуги;
   -
Кредити;
   -
Депозити;
   -
Для абонентів постачальників послуг ТМ «Інформаційні технології» (оферта).
   
   
   
   

    Пам’ятка щодо Порядку встановлення відносин з клієнтами ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ»
   
    1. Банк, у відповідності до відкритої оферти, надає клієнтам (фізичним та юридичним особам, фізичним особам-підприємцям) послуги на договірній основі. Перелік послуг оприлюднений на сторінці Банку в мережі Інтернет.
   
    2. Послуги в приміщенні Банку надаються клієнтам виключно на підставі договорів, укладених в письмовій формі. Типові форми договорів (публічна пропозиція) містяться на сторінці Банку в мережі Інтернет.
   
    3. Банк не надає консультативних послуг особам, які не є клієнтами Банку.
   
    4. Для розгляду Банком питання щодо укладення договору на надання послуг, необхідно:
   
    – особисто заповнити відповідний опитувальник, заяву на встановлення договірних відносин, підписати згоду на збір та обробку персональних даних та сформувати пакет документів згідно з переліком, засвідчених у встановленому порядку.
   
    – Відправити всі документи поштою на адресу: 03039, м.Київ, просп. Голосіївський буд.26-А, ПрАТ «Банк Фамільний».
   
    – Очікувати запрошення або відповідь про прийняте рішення Банку протягом 30 днів (без врахування тривалості поштового документообігу).
   
    – У разі запрошення, прийти до Банку з паспортом та документом, виданим ДФСУ, що містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України (або ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів) (для резидентів).
   
    5. Бланки Заяв на встановлення договірних стосунків, Опитувальників та Згоди на збір та обробку персональних даних можна отримати у співробітника охорони.
   
    6. Цей порядок не розповсюджується на надання дистанційних послуг (при здійсненні разових операцій через Програмно - технічні комплекси самообслуговування та каси агентів Банку).
   
    7. Банк зобов’язаний/має право відмовити клієнту у прийнятті на обслуговування в наступних випадках:
   
    7.1. Клієнтом подана неповна інформація або клієнт відмовився її надавати;
    7.2. Встановлено факт подання клієнтом недостовірної інформації;
    7.3. Виникає сумнів стосовно того, що особа виступає від власного імені;
    7.4. Є підстави вважати, що заповнення анкети та/або надання Згоди на обробку, перевірку та використання персональних даних було здійснене іншою особою;
    7.5. Встановлення потенційному клієнту неприйнятно високого ризику за результатами оцінки ризику;
    7.6. Відсутність можливостей надання особі відповідних послуг.
   
   
написати листа     написати листа контакти     контакти пошук OK
//