ГОЛОВНА
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НОВИЙ ФОРМАТ РАХУНКІВ (IBAN)
ПРО БАНК
ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ
Інформація
Розрахунково-касове обслуговування
Тарифи на обслуговування
ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ-ПІДПРИЄМЦЯМ
ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ
БАНКАМ
ВАКАНСІЇ
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ
НОВИНИ
ПС «FLASHPAY»
ДЕПОЗИТАРНА УСТАНОВА
КОНТАКТИ
Курси валют: Київ, 10.08.2020
Валюта Купівля Продаж НБУ
USD 27.450 27.800 27.6490
EUR 31.900 32.850 32.6850
RUB 0.345 0.395 0.3760
Конвертер валют





   Разработка: KiitDesign
   Каталог: Ukrbox.com

ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ - Інформація

Інформація

   
    Пам’ятка щодо Порядку встановлення відносин з клієнтами ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ»
   
    1. Банк, у відповідності до відкритої оферти, надає клієнтам (фізичним та юридичним особам, фізичним особам-підприємцям) послуги на договірній основі. Перелік послуг оприлюднений на сторінці Банку в мережі Інтернет.
   
    2. Послуги в приміщенні Банку надаються клієнтам виключно на підставі договорів, укладених в письмовій формі. Типові форми договорів (публічна пропозиція) містяться на сторінці Банку в мережі Інтернет.
   
    3. Банк не надає консультативних послуг особам, які не є клієнтами Банку.
   
    4. Для розгляду Банком питання щодо укладення договору на надання послуг, необхідно:
   
    – особисто заповнити відповідний опитувальник, заяву на встановлення договірних відносин, підписати згоду на збір та обробку персональних даних та сформувати пакет документів згідно з переліком, засвідчених у встановленому порядку.
   
    – Відправити всі документи поштою на адресу: 03039, м.Київ, просп. Голосіївський буд.26-А, ПрАТ «Банк Фамільний».
   
    – Очікувати запрошення або відповідь про прийняте рішення Банку протягом 30 днів (без врахування тривалості поштового документообігу).
   
    – У разі запрошення, прийти до Банку з паспортом та документом, виданим ДФСУ, що містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України (або ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів) (для резидентів).
   
    5. Бланки Заяв на встановлення договірних стосунків, Опитувальників та Згоди на збір та обробку персональних даних можна отримати у співробітника охорони.
   
    6. Цей порядок не розповсюджується на надання дистанційних послуг (при здійсненні разових операцій через Програмно - технічні комплекси самообслуговування та каси агентів Банку).
   
    7. Банк зобов’язаний/має право відмовити клієнту у прийнятті на обслуговування в наступних випадках:
   
    7.1. Клієнтом подана неповна інформація або клієнт відмовився її надавати;
    7.2. Встановлено факт подання клієнтом недостовірної інформації;
    7.3. Виникає сумнів стосовно того, що особа виступає від власного імені;
    7.4. Є підстави вважати, що заповнення анкети та/або надання Згоди на обробку, перевірку та використання персональних даних було здійснене іншою особою;
    7.5. Встановлення потенційному клієнту неприйнятно високого ризику за результатами оцінки ризику;
    7.6. Відсутність можливостей надання особі відповідних послуг.
   
   
   
написать письмо     написать контакты     контакты поиск OK
//