|
|
|
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
Курси валют: Київ, 06.10.2024 |
|
Валюта |
Купівля |
Продаж |
НБУ |
USD |
0.000 |
0.000 |
41.1860 |
EUR |
0.000 |
0.000 |
45.4320 |
RUB |
0.000 |
0.000 |
0.4330 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Інформація
|
|
|
|
Пам’ятка щодо Порядку встановлення відносин з клієнтами ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ» 1. Банк, у відповідності до відкритої оферти, надає клієнтам (фізичним та юридичним особам, фізичним особам-підприємцям) послуги на договірній основі. Перелік послуг оприлюднений на сторінці Банку в мережі Інтернет. 2. Послуги в приміщенні Банку надаються клієнтам виключно на підставі договорів, укладених в письмовій формі. Типові форми договорів (публічна пропозиція) містяться на сторінці Банку в мережі Інтернет. 3. Банк не надає консультативних послуг особам, які не є клієнтами Банку. 4. Для розгляду Банком питання щодо укладення договору на надання послуг, необхідно: – особисто заповнити відповідний опитувальник, заяву на встановлення договірних відносин, підписати згоду на збір та обробку персональних даних та сформувати пакет документів згідно з переліком, засвідчених у встановленому порядку. – Відправити всі документи поштою на адресу: 03039, м.Київ, просп. Голосіївський буд.26-А, ПрАТ «Банк Фамільний». – Очікувати запрошення або відповідь про прийняте рішення Банку протягом 30 днів (без врахування тривалості поштового документообігу). – У разі запрошення, прийти до Банку з паспортом та документом, виданим ДФСУ, що містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України (або ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів) (для резидентів). 5. Бланки Заяв на встановлення договірних стосунків, Опитувальників та Згоди на збір та обробку персональних даних можна отримати у співробітника охорони. 6. Цей порядок не розповсюджується на надання дистанційних послуг (при здійсненні разових операцій через Програмно - технічні комплекси самообслуговування та каси агентів Банку). 7. Банк зобов’язаний/має право відмовити клієнту у прийнятті на обслуговування в наступних випадках: 7.1. Клієнтом подана неповна інформація або клієнт відмовився її надавати; 7.2. Встановлено факт подання клієнтом недостовірної інформації; 7.3. Виникає сумнів стосовно того, що особа виступає від власного імені; 7.4. Є підстави вважати, що заповнення анкети та/або надання Згоди на обробку, перевірку та використання персональних даних було здійснене іншою особою; 7.5. Встановлення потенційному клієнту неприйнятно високого ризику за результатами оцінки ризику; 7.6. Відсутність можливостей надання особі відповідних послуг. |
|
|
|
|
|