ГОЛОВНА
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ АКЦІОНЕРІВ ТА СТЕЙКХОЛДЕРІВ
ФОНД ГАРАНТУВАННЯ
Архів ВПС «FLASHPAY»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НОВИЙ ФОРМАТ РАХУНКІВ (IBAN)
ПРО БАНК
КЛІЄНТАМ БАНКУ
Фінансові платіжні послуги
Правила зовнішнього електронного документообігу
ЮРИДИЧНИМ ОСОБАМ
ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ-ПІДПРИЄМЦЯМ
Інформація
Надання фінансових платіжних послуг
Договори та тарифи для ФО-П
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ
БАНКАМ
ПУБЛІЧНІ ПРОПОЗИЦІЇ БАНКУ
ВАКАНСІЇ
ДЕПОЗИТАРНА УСТАНОВА
НОВИНИ
КОНТАКТИ
Курси валют: Київ, 24.04.2024
Валюта Купівля Продаж НБУ
USD 0.000 0.000 39.5860
EUR 0.000 0.000 42.2620
RUB 0.000 0.000 0.4250
   
Дізнатися більше про ФГВФО ...

КЛІЄНТАМ БАНКУ - ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ-ПІДПРИЄМЦЯМ - Інформація

Інформація

   Пам’ятка щодо Порядку встановлення відносин з клієнтами ПрАТ «БАНК ФАМІЛЬНИЙ»

   1. Банк, у відповідності до відкритої оферти, надає клієнтам (фізичним та юридичним особам, фізичним особам-підприємцям) послуги на договірній основі. Перелік послуг оприлюднений на сторінці Банку в мережі Інтернет.
   
   2. Послуги в приміщенні Банку надаються клієнтам виключно на підставі договорів, укладених в письмовій формі. Типові форми договорів (публічна пропозиція) містяться на сторінці Банку в мережі Інтернет.
   
   3. Банк не надає консультативних послуг особам, які не є клієнтами Банку.
   
   4. Для розгляду Банком питання щодо укладення договору на надання послуг, необхідно:
   
   – особисто заповнити відповідний опитувальник, заяву на встановлення договірних відносин, підписати згоду на збір та обробку персональних даних та сформувати пакет документів згідно з переліком, засвідчених у встановленому порядку.
   – Відправити всі документи поштою на адресу: 03039, м.Київ, просп. Голосіївський буд.26-А, ПрАТ «Банк Фамільний».
   – Очікувати запрошення або відповідь про прийняте рішення Банку протягом 30 днів (без врахування тривалості поштового документообігу).
   – У разі запрошення, прийти до Банку з паспортом та документом, виданим ДФСУ, що містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України (або ідентифікаційний номер згідно з Державним реєстром фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів) (для резидентів).
   
   5. Бланки Заяв на встановлення договірних стосунків, Опитувальників та Згоди на збір та обробку персональних даних можна отримати у співробітника охорони.
   
   6. Цей порядок не розповсюджується на надання дистанційних послуг (при здійсненні разових операцій через Програмно - технічні комплекси самообслуговування та каси агентів Банку).
   
   7. Банк зобов’язаний/має право відмовити клієнту у прийнятті на обслуговування в наступних випадках:
   
   7.1. Клієнтом подана неповна інформація або клієнт відмовився її надавати;
   7.2. Встановлено факт подання клієнтом недостовірної інформації;
   7.3. Виникає сумнів стосовно того, що особа виступає від власного імені;
   7.4. Є підстави вважати, що заповнення анкети та/або надання Згоди на обробку, перевірку та використання персональних даних було здійснене іншою особою;
   7.5. Встановлення потенційному клієнту неприйнятно високого ризику за результатами оцінки ризику;
   7.6. Відсутність можливостей надання особі відповідних послуг.
   
написати листа     написати листа контакти     контакти пошук OK
//